Furcsa hang és fényjelenségek hetek óta az USA-ban

 March 31, 2012 – PENNSYLVANIA – Olyan erős zivatar és akkora hangrobbanások rázták meg  a Pennsylvaniában lévő Poconos városát péntek este 10 óra után, amilyet a helyiek soha nem láttak illetve hallottak még : A házak szabályosan rázkódtak és mindez kb. fél órán keresztül tartott. Gilda Spiotta Long Pond-i lakos mondta:

“A rázkódás tegnap este szokatlanul hosszú ideig tartott, egyáltalán nem úgy hangzott, mint valami zivatar, olyan volt, mintha az autóúton történt volna robbanás vagy egy tankhajó robbant volna fel”

Egy másik helyi lakos Long Pond-i illetőségű Lorene R. Allman-Mars mondja:

“A fiam a hátsó ajtóban engedte ki a kutyákat, amikor egy akkora fényes robbanást látott, mely az egész eget betöltötte, aztán hallotta a hangos dörgést. Egyáltalán nem villámnak nézett ki ! :  hanem mint egy bomba, ami a levegőben robban fel.  Én a második emeleten voltam , nem láttam semmit, de a robbanás az egész házat megrázta. Éreztem a lábam alatt, ahogy rázkódik a padló. Még soha nem éreztem, hogy villámtól így megremegett volna a ház, pedig már 20 éve élünk itt”

Néhányan földrengésre vagy robbanásra gyanakodtak, és meteorológusok próbálták szokványos hangrobbanásokkal és visszaverődésekkel megmagyarázni, de egybehangzóan mondja mindenki, hogy ez nem egy szokványos zivatar volt. Más lakosok elmondták még

"az ablakok úgy rázkódtak, mint még soha és a kutyák ugattak mint az őrültek", 
"hazafelé vezettem a 196-oson, amikor éreztem a robbanást. Olyan extrém volt, a kocsim is belerázkódott és láttam ezt a fényvillanást a repülőtér irányából. Annyira megijedtem, hogy hazapucoltam és bezárkóztam.”

MINDEMELLETT FOLYTATÓDNAK A FURCSA HANGOK ÉS "BUMMMM"-OK CLINTONVILLE-ben.
Ez hetek óta tart már és nem találják a magyarázatot.

March 30, 2012 – WISCONSIN — Nagyon furcsa hangok és robbanások tartják félelemben a Wisconsinban lévő Clintonville lakosait hetek óta és már mindenki rájuk figyel azóta. Biztos ti is olvastatok már róla a neten: most szeizmométereket helyeznek el a geológusok a városban, miután kisebb földrengés is volt múlt héten. Ennek ellenére a mély és a semmiből jövő bummmok okát senki nem tudja. Csak kedd este 65 hívást kapott emiatt a rendőrség 22:35 és 23:40 között és hajnalban ezek folytatódtak.

/Világ helyzete/

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése