Rejtélyes üzenetek a síron túlról

A barátok és a családtagok továbbra is kapnak e-maileket egy férfitól, aki tavaly nyáron halt meg.
Jack Froese tavaly nyáron, 32 éves korában, teljesen váratlanul hunyt el szívinfarktusban. Majd öt hónappal a férfi halála után a barátai és családtagjai üzenetet kaptak tőle.

A férfi ismerősi azt állítják, senki sem tudta Jack e-mailfiókjának jelszavát, és arról sem tudnak, hogy valaki feltörte volna a levelezését.
Jack gyerekkori barátja, Tim Hart Dunbar teljesen megdöbbent, amikor hónapokkal Jack halála után egy e-mailt kapott a férfitól. "Egy novemberi éjszaka ültem a kanapén, láttam a telefonomon, hogy kaptam egy e-mailt, a feladó Jack Froese volt" - mesélte Tim.
Az üzenetben az állt: "Hallasz? Itt vagyok a házadban, takarítsd ki a kib.... padlásod!"
Tim azt mondta, néhány nappal barátja halála előtt arról beszélgettek, ideje lenne kitakarítani a padlást, mert sok a kosz és a por.
Jack unokatestvére, Jimmy McGraw súlyos bokasérülést szenvedett, ő is kapott egy üzenetet, melyben Jack arról írt, hogy megpróbálta figyelmeztetni, hogy el fog törni a lába.

Az üzenetek érdekessége igazából az, hogy rendkívül személyesek, amiről csak Jack és az üzenetet kapó tudhatott. Ettől igazán rejtélyes a dolog! Vajon Jack a túlvilágról üzen szeretteinek, vagy csak egy tréfáról van szó?

fmh.hu

1 megjegyzés :

  1. itt csak szerintem arról van szó, hogy valaki meg hackelte a facebok profilját, és jómókának tartja a dolgot.

    VálaszTörlés