Médiumként használják a szellemek a 12 éves kisfiút

Debrah Jacobi néven küldött valaki levelet egy paranormális esetekkel foglalkozó csoportnak.

„Egy a 19. század végén épült házban lakom. Eddig több száz paranormális élményem volt. Láttam, amint a tárgyak maguktól elmozdulnak, illetve hangokat vettem fel digitális kamerával. Szeretnék kommunikálni a szellemekkel, hogy megtudjam, kik ők és mit akarnak. Ugyanakkor el kell mondanom, felhagytam a hangrögzítéssel, mert egyszer hallottam, hogy elsütnek egy fegyvert. Ez annyira megijesztett, hogy már azon gondolkodtam, el kellene költöznünk a házból” – írta a Debrah Jacobi néven e-mailt küldő asszony. A hölgy ugyanakkor azt is állította a levelében, hogy a szellemek néhanapján médiumként használják 12 esztendős kisfiát.

/paranormal.hu/

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése